Send os en besked
Er du i tvivl om de specifikke ønsker og behov? Fortæl os, hvordan vi kan hjælpe dig ved at udfylde vores kontaktformular.
Jeres ofte stillede spørgsmål som virksomhed
Hvis i ikke kan finde jeres svar nedenfor kan i sende os en besked istedet.
1. Hvad er jeres erfaring I restaurationsbranchen?
Lars og Andrea’s har tilsammen over 20 års erfaring i restaurationsbranchen som henholdsvis kok og tjener. Dette giver os værdifuld indsigt i branchen indefra, hvilket hjælper os med at levere den bedst mulige service til vores kunder med at finde deres fremtidige medarbejdere.
2. Hvordan sikrer I, at de kandidater, I leverer, er kvalificerede?
Vi udfører grundige screeninger og interviews for at vurdere færdigheder, erfaring og egnethed for hver kandidat, før vi præsenterer dem for dig.
3. Hvordan finder og screener I kandidater?
Vi bruger forskellige metoder til at finde vores kandidater, herunder at opslå jobstillinger på sociale medieplatforme, der har adgang til et bredt netværk af potentielle kandidater, direkte kontakt til profiler vi finder interessante, samt modtagelse af uopfordrede ansøgninger fra kandidater, der søger en ny rolle i deres arbejdsliv. For de profiler, vi gerne vil vide mere om, inviterer vi dem til en personlig samtale, så vi bedre kan forstå kandidatens færdigheder, kompetencer og motivation for at afgøre, hvilken stilling vi mener vil være mest passende.
4. Hvordan håndterer I referencer og baggrundstjek?
Vi udfører grundige reference- og baggrundstjek som en del af vores screeningsproces for at sikre pålideligheden og egnetheden af kandidater.
5. Hvad er den typiske tidsramme for at besætte en stilling?
Afhængigt af rollen og din virksomheds ansættelsesproces kan dette variere fra et par dage (hvis vi har den rette kandidat klar til dig) til et par uger for at sikre, at vi levere det bedst mulige match til den stilling, du ansætter til.
6. Kan I levere midlertidigt personale til begivenheder eller sæsonprægede ansættelser?
Ja, vi kan levere midlertidigt personale for at hjælpe dig med at håndtere travle perioder, særlige begivenheder eller dække for fravær.
7. Kan I hjælpe os med masser ansættelser til åbning af en ny restaurant?
Absolut, vi har erfaring med at håndtere mange ansættelser til nye åbninger og kan styre hele processen for at sikre, at du har et komplet team klar til åbning.
8. Hvad er jeres proces for at håndtere fortrolige jobsøgninger?
Vi håndterer alle jobsøgninger med det højeste niveau af fortrolighed. For følsomme stillinger kan vi arbejde diskret for at beskytte både din virksomhed og dine nuværende medarbejdere.
9. Hvordan behandler i personfølsomme oplysninger og databeskyttelse?
10. Hvad er jeres gebyrer og vilkår for service?
11. Hvilken form for støtte tilbyder I efter en kandidat er ansat?
For at sikre, at både vores kunde og kandidat er tilfredse med henholdsvis deres nye ansættelse og nye rolle, tilbyder vi yderligere støtte, hvor det er nødvendigt. Vi er altid til rådighed for at støtte dig efter en ansættelse for at sikre, at kandidaten får succes i deres nye rolle.
Jeres ofte stillede spørgsmål som jobsøgende
Hvis i ikke kan finde jeres svar nedenfor kan i sende os en besked istedet.
1. Hvilke typer stillinger rekruttere I typisk til?
Vi rekrutterer kandidater til en række forskellige stillinger, fra kokke til restaurantchefer, tjenere til barpersonale, og henviser dem til kantiner, hoteller, cateringvirksomheder, caféer og restauranter.
2. Tilbyder I fuldtids-, deltids- og/eller midlertidige stillinger?
Ja, vi tilbyder en række ansættelses typer, herunder fuldtids-, deltids- og midlertidige stillinger for at imødekomme forskellige behov og præferencer.
3. Hvordan fungerer jobsøgningsprocessen med jeres bureau?
Vores proces er ligetil og enkel. Efter at have modtaget og gennemgået din ansøgning, inviterer vi dig til vores kontor til en personlig samtale, så vi bedre kan lære dig og dine jobønsker at kende (det er også muligt at tage dette møde online, hvis det er nødvendigt). Vi vil derefter matche dig med en stilling, som vi mener passer godt, og præsentere din ansøgning for vores kunde. Herefter kan du blive inviteret til en samtale eller en prøvevagt, før du får tilbudt jobbet.
4. Hvordan kommunikerer I med kandidater, og hvor ofte?
Vi kontakter dig via telefon og e-mail, og vi elsker at møde vores kandidater personligt for bedre at lære dem at kende, så vi er sikre på at finde det rigtige match til dit næste job. Vi kontakter dig kun det nødvendige antal gange for at sikre, at processen bevæger sig i den rigtige retning.
5. Tilbyder I feedback eller coaching til samtaler og CV'er?
Ja. Vi er her for at hjælpe dig hele vejen. Dette inkluderer hjælp til at skrive dit CV og forberede dig til samtaler eller møder med din potentielle fremtidige arbejdsgiver.
6. Kan I give oplysninger om de virksomheder, I rekrutterer til?
Desværre nej, ikke før du er i gang med samtaler/prøvevagt. Mange af de stillinger, vi rekrutterer til, er normalt fortrolige for at beskytte arbejdspladsen og de eksisterende medarbejdere. Vi garantere dog at vi udelukkende rekrutterer for virksomheder, som vi mener tilbyder forsvarlige arbejdsforhold og er ansvarlige arbejdsgivere.
7. Hvad er de typiske lønintervaller for de stillinger, I besætter?
Dette afhænger meget af rollen og den virksomhed, du bliver ansat i, men vi sigter mod at sikre dig en fair løn og gode arbejdsforhold, så vi vil hjælpe dig med disse forhandlinger undervejs. Vi mener, at med os som repræsentant kombineret med vores dybdegående viden om markedet, kan vi øge sandsynligheden for at sikre en højere løn for dig.
8. Hvordan kan jeg forbedre mine chancer for at blive ansat gennem jeres bureau?
Sørg for at dit CV er opdateret, tilpass dine ansøgninger til de stillinger, du er interesseret i, og vær forberedt til samtaler. Vi anbefaler også at benytte dig af vores CV- og interview coachingtjenester.
9. Hvad sker der, hvis et job ikke er et godt match?
Vi er næsten sikre på, at dette ikke vil være tilfældet. Arbejdsgiverne outsourcer rekrutteringsprocessen og vurderer, at vi ved præcis, hvad de leder efter. Men hvis du finder ud af, at rollen ikke passer efter en acceptabel prøvetid, vil vi være her for at diskutere dette med dig og hjælpe dig med at navigere i de nødvendige samtaler med din arbejdsgiver.
10. Kan jeg få feedback på, hvorfor jeg ikke blev valgt til et job?
Ja, vi sigter mod at give konstruktiv feedback for at hjælpe dig med at forbedre dine fremtidige ansøgninger og interview præstation.
11. Som jobsøger, skal jeg betale for jeres service?
Absolut ikke. Vores service er gratis for dig, da vi mener, at du bør have gratis og nem adgang til vores professionelle støtte for at sikre det bedst mulige job for dig.