Privatlivspolitik

Brugen af hjemmesiden og online-tjenester kræver, at du oplyser visse personlige data. Da vi behandler personlige data, har vi implementeret denne politik for beskyttelse af personlige data, som fortæller dig, hvordan vi behandler dine data.

1. DATAANSVARLIG

Hospitunity er dataansvarlig, og vi sikrer, at dine personlige data behandles i overensstemmelse med lovgivningen.

Hvis du har nogen bekymringer, kan du kontakte os via [email protected].

2. HVILKE DATA INDSAMLES

Vi bruger dine data til at forbedre vores service og sikre kvaliteten af vores produkter og tjenester samt i vores kontakt med dig.

2.1 AUTOMATISK INDSAMLET DATA

Vores hjemmeside er baseret på forskellige teknologier med det formål at sikre brugervenlighed og sikkerhed. Disse teknologier indsamler automatisk data for at levere den bedst mulige løsning, enten direkte af os eller af en tredjepart på vores vegne. Eksempler på dette er analyse af klikdata og brug af cookies.

Alle besøg på en digital løsning resulterer i, at data sendes fra din browser til en server. Det er gennem analyse af disse data, at vi optimerer de digitale løsninger. Data indsamles gennem en tredjepart på vores vegne. Der kan blive indsamlet data om din computer med henblik på systemadministration. Disse data udgør statistisk information om brugernes adfærd i de digitale løsninger. Eksempler på data, der indsamles og eventuelt analyseres, er:
Data og tidspunkt
de sider, der besøges i løsningen
Den besøgendes IP adresse
information om den browser og computer, der anvendes (type, version, operativsystem osv.)
URL'en på den henvisende side (den side, som besøgende er blevet henvist fra til vores løsning)

Vi bruger Google Analytics som en webanalyse-løsning i vores digitale løsninger. I den forbindelse sendes webanalyse-data fra vores digitale løsninger til analyse i den service, der tilbydes af Google. I dette tilfælde er Google Analytics "databehandler" for de data, vi er ansvarlige for, og sådanne data må kun videregives som aftalt eller for at opfylde lovkrav.

Læs mere om Googles privatlivspolitik her: www.google.com/intl/da/policies/

2.2 Data som du giver os

Ud over de data, der indsamles automatisk, behandler vi også data, som aktivt gives til os af brugerne.

Eksempler på data, der aktivt gives af brugere:

Navn og e-mailadresse, der deles i forbindelse med oprettelse af en konto hos os.
Information sendt via e-mail, herunder jobansøgninger.

3. BRUG OG OPBEVARING AF INDSAMLEDE DATA

3.1. Formål med indsamlingen

Nedenfor er nogle eksempler på brugen af de indsamlede data:

Sikre brugervenlighed og sikkerhed.
Optimering af vores digitale løsninger.
Samarbejde med partnere, kunder, klienter osv.
Hvis du har sendt en jobansøgning, vil vi gennemgå den for at vurdere muligheden for ansættelse.

3.2 Opbevaring

Dataene opbevares i den periode, hvor det er tilladt i henhold til gældende lovgivning, og vi sletter dem, når vi ikke længere har brug for dem. Perioden afhænger af datatypen og formålet med opbevaringen. Eksempler på opbevaringsperioder er følgende:

I forhold til information om vores kunder (men ikke vores kunders kunder) opbevarer vi som udgangspunkt dine kontaktoplysninger og data i op til 3 år efter afslutningen af kundeforholdet.
Hvis du har sendt os en jobansøgning, vil vi som udgangspunkt slette den senest 6 måneder efter modtagelsen, medmindre vi vælger at gå videre med en ansættelsesprocedure og/eller indhenter dit samtykke til at opbevare ansøgningen i længere tid.

3.3. Videregivelse af data

Vi videregiver kun vores kunders data til tredjeparter i overensstemmelse med denne privatlivspolitik.

Vi kan videregive dine data, hvis vi er forpligtet til at videregive eller dele data for at overholde en lovbestemt forpligtelse. Videregivelse kan også finde sted efter beslutning fra en domstol eller en anden myndighed, eller for at beskytte varemærker, rettigheder eller ejendom. Dette kan indebære deling af data med andre virksomheder eller organisationer med henblik på beskyttelse mod svindel.

Desuden bruger vi en række tredjeparter til opbevaring og behandling af data (databehandlere). De vil være underlagt en kontraktuel forpligtelse til at behandle alle data strengt fortroligt og vil derfor ikke være tilladt at bruge dataene til andre formål end de, der er dækket af den kontraktuelle forpligtelse overfor os. Vi vil sikre os, at vores partnere overholder deres forpligtelser.

Vi bruger kun databehandlere i EU eller i lande, der kan tilstrækkeligt beskytte dine data. Hvis vi videregiver dine data til en tjenesteudbyder eller databehandler uden for EU, vil vi sikre, at vi overholder de lovgivningsmæssige krav for sådan videregivelse.

4. COOKIES

Hospitunity bruger cookies, hvilket gør det muligt at indsamle relevante data om brugerne af siden med henblik på at forbedre siden og dens indhold. Dette gælder også for tredjepartscookies.

4.1. Hvad er cookies, og hvorfor bruges de?

Cookies er tekstfiler, der gemmes på din computer, smartphone eller lignende, når du besøger en hjemmeside. Formålet med cookies er at genkende dig, huske dine indstillinger, indsamle statistik og målrette annoncer specifikt til dig.

En cookie er en passiv fil og kan ikke indsamle data fra din computer, sprede virus eller andre skadelige programmer. Cookies bruges af stort set alle hjemmesider.

Indsamling af data om antallet af brugere og trafikken på siden gør det muligt at drive hjemmesiden, lette brugen af den og ikke mindst målrette markedsføring mod brugerne af siden.

Hvis vi placerer cookies, vil du blive informeret om brugen og formålet med indsamlingen af data via cookies. Før vi placerer cookies på din enhed, beder vi om dit samtykke. Dog kan cookies, der er nødvendige for at sikre funktionalitet og indstillinger, anvendes uden dit samtykke.

4.2. Slet eller deaktiver cookies i browseren

Hvis du ikke ønsker, at sådanne data skal indsamles, kan du til enhver tid slette dine cookies og fremover undgå at bruge hjemmesiden.

Du kan også afvise cookies på din computer ved at ændre indstillingerne i din browser. Hvor du finder indstillingerne, afhænger af, hvilken browser du bruger.

Du bør dog være opmærksom på, at hvis du sletter eller blokerer cookies, kan annoncerne blive mindre relevante for dig, antallet af annoncer kan stige, og din brug af internettet kan blive unødigt besværlig. Du løber også risikoen for, at hjemmesiden ikke fungerer korrekt, og at du måske ikke kan få adgang til alt indhold.

Alle browsere giver dig mulighed for at slette alle cookies på én gang eller én ad gangen. Hvordan du gør det, afhænger af, hvilken browser du bruger. Husk, at hvis du bruger mere end én browser, skal du slette cookies i alle dem.

5. SIKKERHED

Vi beskytter dine personlige data og har interne retningslinjer for informationssikkerhed.

Vi har vedtaget interne retningslinjer for informationssikkerhed, som indeholder instruktioner og foranstaltninger, der beskytter dine personlige data mod at blive ødelagt, mistet eller ændret, imod uautoriseret offentliggørelse samt imod uautoriseret adgang eller kendskab til dem.

Vi har implementeret procedurer for at give adgang til de af vores medarbejdere, der arbejder med følsomme personoplysninger og data, der viser personlige interesser eller vaner. Vi kontrollerer den faktiske adgang for sådanne medarbejdere gennem logning og tilsyn. For at undgå datatab tager vi regelmæssigt backup af data.

6. DINE RETTIGHEDER

6.1 Generelt

Hvis du ønsker at få adgang til dine data, få dem rettet eller slettet, eller hvis du vil gøre indsigelse mod vores behandling af dine data, vil vi vurdere, om det er muligt, og svare på din anmodning så hurtigt som muligt, og under alle omstændigheder senest 1 måned efter modtagelsen.

6.2. Du har ret til at få adgang til dine personoplysninger.

Du har ret til at få oplyst, hvilke data vi behandler om dig, hvor de stammer fra, og hvad vi bruger dem til. Du kan også få information om, hvor længe vi opbevarer dine personoplysninger, og hvem der vil modtage data om dig, hvis vi videregiver data i Danmark og i udlandet.

Hvis du anmoder om det, kan vi give dig adgang til de data, vi behandler om dig. Adgangen vil dog være begrænset for at beskytte andre personers privatliv, forretningshemmeligheder og intellektuelle ejendomsretter.

Du kan gøre brug af dine rettigheder ved at kontakte os. Du finder vores kontaktoplysninger øverst i punkt 1.

6.3. You are entitled to have inaccurate personal data corrected or erased

Hvis du finder, at de personoplysninger, vi behandler om dig, er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. Du skal kontakte os og forklare unøjagtighederne samt hvordan de kan rettes.

I nogle tilfælde er vi forpligtet til at slette dine personoplysninger. Dette gælder f.eks., hvis du ønsker at trække dit samtykke tilbage. Dit samtykke er frivilligt, og du kan til enhver tid trække det tilbage ved at kontakte os. Brug kontaktoplysningerne ovenfor i punkt 1, hvis du ønsker at trække dit samtykke tilbage.

Hvis du mener, at dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, vi indsamlede dem til, kan du anmode om, at de bliver slettet. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine personoplysninger bliver behandlet i strid med lovgivningen eller andre juridiske forpligtelser.

Når du kontakter os og anmoder om at få dine personoplysninger rettet eller slettet, vil vi undersøge, om betingelserne er opfyldt, og hvis det er tilfældet, vil vi foretage rettelserne eller sletningen så hurtigt som muligt.

6.4. Du har ret til at gøre indsigelse mod vores behandling af dine personoplysninger.

Du har ret til at gøre indsigelse mod vores behandling af dine personoplysninger. Du kan også gøre indsigelse mod, at vi videregiver dine data til markedsføringsformål. Du kan bruge kontaktoplysningerne ovenfor i punkt 1 til at fremsende din indsigelse. Hvis din indsigelse er berettiget, vil vi stoppe behandlingen af dine personoplysninger.

6.5. I nogle tilfælde har du ret til at modtage dine data

Du har ret til at modtage de personoplysninger, du har givet os, samt de data, vi har indsamlet om dig fra andre aktører baseret på dit samtykke. Hvis vi behandler data om dig som en del af en kontrakt, som du er part i, kan du også modtage dine data. Du har også ret til at overføre disse personoplysninger til en anden tjenesteudbyder.

Hvis du ønsker at gøre brug af din ret til dataportabilitet, vil du modtage dine personoplysninger fra os i et almindeligt anvendt format.

6.6. Du har ret til at klage til Datatilsynet

Hospitunity (som dataansvarlig) er underlagt bestemmelserne om behandling af personoplysninger i persondatalovgivningen (herunder EU’s databeskyttelsesforordning og national persondatalovgivning).

Hvis du føler, at dit privatliv bliver krænket under brugen af vores hjemmeside eller i forbindelse med anden interaktion med Hospitunity, kan du klage til Datatilsynet.

Datatilsynets kontaktoplysninger er som følger:

Datatilsynet
Borgergade 28, 5.
DK-1300 Copenhagen K
Tel: +45 33 19 32 00
Fax: +45 33 19 32 18
E-mail: [email protected]
www.datatilsynet.dk

7. VERSION

Denne privatlivspolitik blev senest ændret den 27. december 2021.

Virksomhed

Kontakt os

Hi 🙌

You have successfully sent your application!